למרות הפופולריות הגוברת של דואר אלקטרוני, מדיה חברתית וכלים מקוונים ברשת אחרות, חברות מסחריות עדיין תלויות בטלפון לחלק העיקרי של התקשורת שלהם. אבל הטכנולוגיה הביאה גם לשינויים דרמטיים לשירות הטלפון, והאפשרויות לרכישת מערכות תקשורת קוליות חדשות הם רבות יותר מאי פעם, ומבלבלות יותר.
אם העסק שלך שוקל מערכת טלפון חדשה, הוא צריך לרכוש מרכזיה מסורתית או מרכזיה וירטואלית. מה כדאי לרכוש? האם כדאי לקנות חומרה לקווי טלפון מרובים, או פתרונות מבוססי אינטרנט?
האם אתה צריך מרכזיה?
כאשר בוחנים את הפתרון הנכון לעסק שלך, חשוב להבין כיצד כל אופציה עשויה לענות על צרכי התקשורת שלך. בואו נסתכל על הגורמים ועל האפשרויות השונות אחד בכל פעם.