מהי מרכזיה וירטואלית?
מרכזיה וירטואלית היא מערכת טלפוניה מלאה המספקת שיחות טלפון על גבי רשתות נתונים IP. כל השיחות נשלחות כנתונים ברשת. הטכנולוגיה כוללת לא רק תכונות תקשורת מתקדמות, אלא גם מספקת יכולת הרחבה ללא דאגות במינון משמעותי. מרכזיה וירטואלית גם מסוגלת להתחבר לקווי טלפון מסורתיים, כך תוכל לשדרג את התקשורת העסקית היום-יומית שלך לרשת קול ונתונים המתקדמת ביותר!
חברות עסקיות לא צריכות לשבש את התשתיות הנוכחיות שלהם על מנת לתפעל את המרכזיה. עם המרכזייה הוירטואלית, העסק יכול אפילו לשמור את מספרי הטלפון הרגילים שלו. בדרך זו, מתגי השיחות נמצאים על גבי רשת הנתונים בתוך החברה, ומאפשרים לכל המשתמשים לשתף קווי טלפון חיצוניים.
יתרונות מרכזיה וירטואלית BCALL
יתרון 1: הרבה יותר קל להתקין ולהגדיר ממערכת טלפון קניינית:
מרכזיה וירטואלית פועלת כתוכנה במחשב ויכולה למנף את כוח העיבוד המתקדם של ממשק המשתמש, כמו בתכונות של Windows. כל אחד הבקיא ברשת מחשבים יכול להתקין ולתחזק מרכזיית IP. לעומת זאת, מערכת טלפון קניינית דורשת לעתים קרובות התקנה מיומנת של כל מערכת ספציפית.
יתרון 2: קל יותר לניהול דרך ממשק האינטרנט:
המרכזיה הוירטואלית מנוהלת באמצעות ממשק מבוסס אינטרנט, ומאפשרת לך לשמור ולכוון בקלות את מערכת הטלפון שלך. לעומת זאת, במערכות טלפון רגילות, ממשקי הכיוון לעתים קרובות נועדולשימוש רק על ידי טכנאי טלפון.
יתרון 3: חיסכון משמעותי בעלויות באמצעות ספק VOIP:
עם מרכזיה וירטואלית אתה יכול בקלות להשתמש בספק שירותי VOIP למרחקים ארוכים ושיחות בינלאומיות. החיסכון החודשי הנו משמעותי. אם יש לך סניפים, תוכל להתחבר בקלות ממערכות טלפון בין סניפים ולבצע שיחות טלפון חינם.
יתרון 4: חיסול חיווט טלפון
מרכזיה וירטואלית מאפשרת לך להתחבר לטלפונים ישירות באמצעות האינטרנט. ניתן להתקין תוכנת טלפונים ישירות על המחשב. עכשיו אתה יכול לחסל את הטלפון הקווי ולעשות הוספה או העברה של ההרחבות בקלות רבה יותר. במשרדים חדשים אתה יכול לבטל לחלוטין את הצורך בחיווט הטלפונים.
יתרון 5: להסיר את ספקי הטלפון
מרכזיה וירטואלית פתוחה להתחברות לכל טלפון. אתה יכול לערבב ולהתאים אליה כל טלפון קווי או סלולארי ולכל ספק. לעומת זאת, מערכת טלפון רגילה לעתים קרובות דורשת ספקי טלפונים כדי להשתמש בתכונות מתקדמות, ומודולים חדשים כדי להוסיף תכונות.
יתרון 6: הוזלה וייעול
על מנת להוסיף עוד טלפונים קוויים ועוד הרחבות למערכת טלפונים רגילה, נדרשת חומרה יקרה. במקרים מסוימים תאלץ להחליף למערכת טלפון חדשה לגמרי. לא כך עם מרכזיה וירטואלית. מחשב סטנדרטי יכול לטפל בקלות מספר רב של קווי טלפון והרחבות - רק להוסיף עוד טלפונים לרשת שלך להרחיב!
יתרון 7: שירות לקוחות טוב יותר ופרודוקטיביות
עם מרכזיה וירטואלית אתה יכול לספק שירות טוב יותר ללקוחותיך ותפוקה טובה יותר. מאחר שמערכת טלפון וירטואלית היא חברה מבוססת מחשב, אתה יכול לשלב פונקציות טלפון עם יישומים עסקיים. לדוגמא, להעלות את רשומת הלקוח של המתקשר באופן אוטומטי בעת קבלת שיחתה, מה שישפר באופן דרמטי את השירות ללקוח ויחתוך עלויות על ידי צמצום זמן העבודה המושקע בכל מתקשר. ניתן להציב שיחות יוצאות ישירות מתוכנת Outlook, שתבטל את הצורך להקליד את מספר הטלפון.
יתרון 8: תכונות מערכת טלפון בחצי המחיר
מאחר שמרכזיה וירטואלית מבוססת תוכנה, קל יותר למפתחים להוסיף ולשפר את התכונה המוגדרת. המערכת הוירטואלית מגיעה עם ערכת תכונות עשירה, הכוללת דיילת אוטומטית, דואר קולי, קבוצות שיחה, דיווח מתקדם ועוד. אפשרויות אלה הן לעתים קרובות מאוד יקרות במערכות רגילות, וכאן הן ניתנות בעלויות נמוכות.
יתרון 9: ניידות במשרד ומחוצה לו
תהליך העברת משרדים ושולחנות מבוססי משימה, הפך לפופולארי מאוד במשרדי הייטק וחברות אחרות. למרבה הצער, מרכזיות מסורתיות דורשות הרחבות והתקנות נפרדות למיקום החדש. עם מרכזיה וירטואלית המשתמש פשוט לוקח את הטלפון שלו לשולחן החדש. כמו כן, המשתמשים יכולים לעבוד מחוץ למשרד או מחוץ לבית ופשוט לקשר את התוכנה לטלפון שלהם, וכך יהיו מסוגלים לענות לשיחות בדיוק כפי שהיה במשרד. עם מרכזיה וירטואלית ניתן לקשר שיחות בכל מקום בעולם.
יתרון 10: שימוש טוב יותר בטלפון
עובדים לעתים קרובות נאבקים בשימוש בתוכנות טלפון מתקדמות. הגדרת ועידה או העברת שיחה במרכזייה ישנה דורשת הנחיות מפורטות. לא כך עם המרכזייה הוירטואלית - כל התכונות מבוצעות בקלות וידידותית למשתמש. בנוסף, משתמשים מקבלים סקירה טובה יותר של מצב השיחות הנכנסות, שיחת תורים ונוכחות של הלקוח. לעומת זאת, מערכות רגילות לעתים קרובות דורשות תוספות יקרות על מנת לקבל מושג מה קורה במערכת הטלפון שלך, וגם אז המידע המתקבל הוא חלקי במקרה הטוב.
סיכום
השקעה בתוכנה של מרכזיה וירטואלית BCALL עושה את ההבדל, לא רק לחברות חדשות הרוכשות מערכת טלפון, אלא גם לחברות שכבר יש להם מערכת טלפונים. היא מספקת חיסכון כל כך משמעותי בניהול, תחזוקה ועלויות שיחה, ששדרוג למרכזיה וירטואלית, צריכה להיות הבחירה הברורה עבור כל חברה.